Vi søger en energisk og serviceminded lagermedarbejder til vores lager i Lynge
Du bliver en del af et team, som løbende har til opgave at optimere arbejdsgangene ved at digitalisere flere manuelle arbejdsprocesser. Senest har vi implementeret et nyt WMS-system.
Dit ansvarsområde:
- Varemodtagelse og kontrol
- Pluk til produktions -og kundeordre
- Pakning og forsendelse
- Lageroptælling, løbende status
- Lageroptimering og ajourføring af lagersystemet
- Forefaldende samt diverse ad hoc opgaver
- Du trives med en arbejdsdag i et højt tempo, er fleksibel og serviceminded og kan lide at have varierende arbejdsopgaver.
Dine kvalifikationer:
- Du har god fysik
- Du er kvalitetsbevidst, gerne kendskab til ISO 9001
- Du arbejder selvstændigt og struktureret
- Du har kørekort B, og truckcertifikat
- Du er god til at samarbejde og yder en god service
- Du er mødestabil og ansvarsbevidst
- Du er god til at kommunikere på dansk og engelsk (i skrift og tale)
- Du har godt humør og trives med en travl hverdag
Vi kan tilbyde:
Et spændende og selvstændigt job som du selv er med til at påvirke, og hvor samarbejde og vidensdeling med kompetente kollegaer er vejen til succes.
En rummelig arbejdsplads, i et moderne nybygget domicil, hvor der er lagt vægt på et godt arbejdsmiljø og en uformel omgangstone.
Du vil komme til at arbejde i en virksomhed med stærke værdier, og hvor man optræder ansvarligt og med respekt for andre mennesker.
Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer.
Sådan søger du:
Send din ansøgning, samt CV til job@rodantech.com.
Du er også velkommen til at kontakte Lagerchef Nicolas Bundgaard på telefon 45 942 626, som naturligvis behandler din ansøgning fortroligt.
Yderligere information:
Forventet tiltrædelse: Efter aftale
Ansøgningsfrist: Fremsend venligst din ansøgning senest 31. august 2022 – samtaler vil løbende blive afholdt.