I vores bestræbelser på altid at give vores kunder de bedste oplevelser på alle servicejobs har vi lavet et nyt setup, som er gældende fra 2021.
Vores servicechef gennem de sidste 9½ år, Brian Thiel, har fået ændret sit ansvarsområde til udelukkende at tage sig af de kunder, som har flere sites fordelt over flere lande. På disse kunder benytter vi os af forskellige serviceudbydere, navnlig til service og installation af Yamaha udstyr, og for at opnå den bedst tænkelige koordinering af dette har vi valgt at benytte os af Brians store erfaring med dels kunderne og serviceudbyderne. Vi har derfor tilbudt Brian denne stilling, som han heldigvis har accepteret. Brian vil stadig indgå i det daglige service team, og alle vores kunder vil derfor stadig møde Brian på alle slags serviceopgaver. Jeg håber, at I alle vil hjælpe med at byde Brian velkommen i hans nye rolle.
Vi har samtidig udnævnt en ny service manager, som skal overtage den daglige planlægning af vores service team. Michael Hjertström har takket ja til denne udfordring.
Det vil derfor i fremtiden være Michael, som er ansvarlig for vores nordiske installationer, servicekontrakter, etc.
Vi planlægger en del opdateringer på vores nuværende service setup i det nye år. Der vil foregå en digitalisering af vores dokumentation for serviceopgaver, som er mere tidssvarende og vil passe ind i vores kunders forskellige godkendelser og krav til dokumentation for udførte serviceopgaver.
Alle vores kunder vil i løbet af 2021 få tilknyttet en fast kontaktperson for alt service relateret. Det vil sige, at vi på den måde kan sikre os at jeres egen service tekniker altid er opdateret på hvilke opgaver, der er i gang hos jer. I kan ligeledes hurtigst muligt få kontakt til den rigtige person i tilfælde af et akut opstået problem.
Dette er et udpluk af de påtænkte tiltag for 2021. Vi ser frem til at møde jer derude, og vi vil gøre vores allerbedste for, at det skal blive en god oplevelse at arbejde sammen med CORE-emt’s service team.
Med venlig hilsen
Steen Haugbølle
CORE-emt A/S